knasigt

Idag var en konstig dag.
Skippar första lektionen, idrott för att jag är förkyld och tar lite sovmorgon. När jag kommer till skolan så får jag reda på att det var teori idag, men inget att göra någonting åt. Hade en lektion på 45 minuter. Slutade 13.20 och går till resecentrum och möter Christofer. Vi åkte till Ikano och jag handlade lite och så åt vi.
  • Tar bussen 16.26 till resecentrum
  • Är där ungefär 16.45.
  • Ska ta tåget till Mjölby 16.50 men det är inställt.
  • Ska ta direktbussen till Skänninge 17.00 - den kommer inte.
  • Ska ta tåget 17.30, försenat till 17.43 men kommer 17.50.
Detta var inte ett dugg kul.
Imorgon har jag konditori hela dagen (8 till 3) Sen åker jag till whatstone.

BYE

p.s jag somnade 19.00 igår, inte hänt på flera år, trött eller vad? d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0