mys

Igår var jag hos Alice som jag skrev och jaa, vi åt pizza, kollade på lets dance (Gudrun fick sig lite skratt av oss) och sen på Eva och Adam, dom filmerna är så mysiga :)! Sen åkte jag hem någongång på natten.

Idag så vaknade jag vid 11.00, rätt bra eftersom jag har gått upp vid 13.00 hela lovet typ, dags att börja vänja sig så imorgon får jag gå upp vid 10.00 eller något. Har inte gjort så mycket Christofer kom hit och vi följde med pappa och handlade lite mat och så åt vi. Sen körde vi wii, golf och bowling.. Jag var JÄTTENÄRA att vinna på golfen, men i sista banan kom pappa om mig!!! I bowlingen vann jag första omgången mohahah..

Nu blir det att slappa lite och sen sova.

Bjuder på en (o)snygg bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0