Svar på frågor

vad är din favoritmat??
Hm, svår fråga.. Tycker om det mesta men favoriten är nog inbakad kassler.

hur länge har du och kristoffer vart tsm?
Jadu, jag har börjat tappa räkningen nu men lite längre än 2 år!

 

vilken är din naturliga hårfärg?

När jag var liten så var jag väldigt blond men nu när jag ser utväxten så är den väldigt mörkbrun! Lustigt men sant.


Vart köpte du ditt löshår? =D
Jag köpte det av en tjej som hette Kim.

Hur lång är du? :p

Jag är 1,71m lång!

 

vilken är din favoritaffär? :):P

Svår fråga men jag handlar mycket på H&M. Men jag tycker om Monki väldigt mycket också.

 

när förlora du din oskuld? x)

När jag var 15 år.

 

e du ofta glad i verkligheten???????

Ja, det måste jag säga att jag är. Men alla kan inte vara glada jämt!


hur e du i verkrligeheten??!

Svårt.. Jag pratar rätt mycket när det är folk jag känner. Jag skrattar väldigt mycket, dålig humor säger en del haha.


vad har du för skostorlek?

Strl 39.


när känner du dig som lyckligast? tillfälle, med vilka och sådär..

Det är när jag inte känner någon stress och när jag bara kan vara mig själv. T.ex. med mina närmsta vänner, Christofer eller med familjen. Då är jag som lyckligast.

 

vad händer i sommar?

hmm, antagligen ska jag till Spanien och resten får man se.


vad hände med hästen du hade??

Dels var det för skolan, jag hade helt enkelt inte tid... jättetråkigt.


varrför bloggar d och vad fick dig att börja?

Jag bloggar endast för min egen skull och om folk vill läsa så får dom jättegärna göra det. Från början bloggade jag nog bara för att alla andra gjorde det. Det kan vara ett bra tidsfördriv men det kan även vara skönt att lätta lite på hjärtat ibland. Eftersom det är min blogg så skriver vad jag vill och när jag vill. Det är skönt att själv kunna bestämma det.

 

hej... bra blogg! kan du inte skriva mer i matochbakkategorin? de skulle uppskattas. ha en bra dag.

Jo, det är klart jag kan göra det! Jag bakar och lagar mat väldigt ofta så då kan jag lika gärna slänga dit ett recept.


är du öppen och social i det verkliga livet? kram

Med folk jag känner, JA. Men är tyvärr inte lika öppen och social mot folk jag inte känner som jag skulle vilja vara. Människor kan nog få en känsla av att jag inte vill prata med dom men så är det verkligen inte. Vissa har lätt att prata med nya människor, andra inte.


varför äter du inte godis? skulle själv aldrig klara mig utan.... hur bär du dig åt? vill sluta men kan inte.

Jadu, jag vill bara inte göra det, dels för att siffrorna på vågen ska röra sig nedåt och också att man mår mycket bättre utan det. När man väl bestämt sig så kan man sluta, det lovar jag!


va tycker du är en snygg klädstil? vart får du inspiration ifrån? vad handlar du dina kläder?

En snygg klädstil.. en klädstil är något personligt tycker jag, det skulle vara tråkigt om alla gick runt i samma kläder. Jag får inspiration överallt, på internet, på stan, från vänner, i tidningar osv.

 

hur bär man sig åt för att göra bra headrar och bloggdesigner?

För det första är det ju ett stort plus om man har photoshop, speciellt för att göra en snygg header. Jag har lärt mig göra bloggdesign genom att söka på internet och även mixtra lite själv. Det tar ett tag att lära sig men detär bara att testa sig fram. Det kan inte bli mer än fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0