hej hej hemskt mycket hej

Ligger i sängen och tar det lungt nu efter första skoldagen efter en veckas lov! Haft svenska, projekt och företagande och samhäll. Rätt segt att börja igen men det rullar, bara ett par veckor till lovet och snart drar jag med familj till sälen 5 dagar! Det blir nice.

Imorgon har jag lite sovmorgon igen, skönt. På ons-tor är det jobb/praktik (kvarnen matmarknad) och sen slutar jag 12.30 på Fredag, rätt så okej vecka :) I helgen då? Fredagen blir det kanske fest? och på lördag åker mamma och jag till norrköping för lite shopping.

Ska se klart spårlöst nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

söööötttt tjej på bilden :)

2010-03-01 @ 22:17:17
URL: http://you know
Postat av: Anonym

vem är "you know"? tyvärr kan jag inte lista ut det även fast jag skulle vilja. Tack :)

2010-03-01 @ 23:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0