Helgen

Ännu en helg har passerat.

I Fredags kom Christofer till Linköping och vi, läs; han shoppade och så köpte jag hans födelsedagspresent också! Väldigt skönt. Sen åkte vi hem till honom och gjorde i stort sett ingenting. Vi kollade på filmen flickan från ovan och den var väldigt bra men sorglig.

I lördags/igår gick jag upp tidigt och tog bussen hem. Sen åkte mamma och jag till Norrköping för en shoppingdag! Kom dit vid 11 och gick och kollade lite och handlade lite. Sen åt vi på fräcka fröken och båda tog köttfärspaj och jag måste tyvärr säga att det var verkligen inte gott.












EN ANING SKILLNAD PÅ SKORNA. Dom till höger är nyast som ni kanske ser.


Idag spelade vi innebandy och sen kollade vi på filmen äntligen midsommar, BRA och ROLIG film! Jag behöver plugga egentligen men det har jag inte gjort, ska väl kika lite på det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0