ja tack

Här skrivs det inte ofta ni..


Okej, vad har jag gjort? förflutet, bortglömt. Det behöver jag inte komma ihåg och ni behöver inget veta.
Vad gör jag nu? ingenting
Vad ska jag göra (i April)? Den kommande månaden, April är väldigt händelserik. Jag börjar från början!

26-27 mars - Jag och några tjejer i klassen ska hjälpa hemköp (Lucullus) att göra Linköpings längsta smörgåstårta (46 meter tror jag). På Fredagen ska vi lägga ihop alla bottnar och på lördagen ska vi garnera inför publik. Kl: 14.30 så får alla äta, gratis!

3-4 april - Kryssning med Birka paradise 

13-18 april - åker till Sälen med familjen

22 april - Åker till Stockholm på restaurangmässa och för att heja på Linnea som kom vidare till mack-sm :)

Kan bara säga att jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0