händelserikt

Skönt med lediga dagar, nu är jag seg och mår inte bra helt enkelt. Tur att man har en pojkvän som kan ta hand om en då!
I Torsdags blev det Linköping med Matilda på dagen för lite shopping, jag hittade dock inte så mycket, lite smycken och sånt där. Matilda därimot hittade väääldigt mycket. Fick vänta på tåget i typ 1 h så vi satte oss och tog en fika. På kvällen gjorde vi i stort sett ingenting, kollade på män som hatar kvinnor och pratade lite.
På fredagen vaknade vi rätt skapligt så vi gick upp och gjorde oss iordning. Åkte sen till Crille som skulle ha fest så vi var där en stund och sen kom det lite lagom med folk så det var roligt. När alla hade åkt hem var det jag, crille, matilda och walle kvar. Vi halvkollade på någon film och sen somnade vi. Vaknade på lördagen, haha såklart. Städade iordning och sen åkte Matilda jag och crille hem till mig.

För fler bilder, kolla facebook

 

Matilda åkte hem och sedan var det bara för mig och Crille att byta om för att spela fotboll med innebandygänget! Vi vann med 9-6 eller något sånt. Sen blev det hem att duscha och fixa lite sen kom alla igen. Vi åt tacos och sådär, kubb och lite. Trevlaaans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0