onödigt, verkligen

Den här skoldagen gick riktigt fort. Failade på samhällsprovet, fan vad svårt det var. Hoppas på ett G iaf! När jag kom hem så kom Crille till mig och vi gjorde i stort sett ingenting förrutom att vi var ute och sprang, var jäkligt skönt och det känns bra när man märker att konditionen förbättras för varje gång. Imorgon på idrotten har vi typ springtest eller något, man ska kunna jogga 2 km utan att stanna. Det jobbiga är att det är en sån där löparbana, alltså inte något spår. Vilket gör att det blir jobbigt psykiskt istället haha, man ser hela tiden hur lång tid man har kvar.


Blev ett långt inlägg, Kunde lika gärna skrivit såhär; jag har sprungit idag, samhällsprovet gick dåligt, på idrotten imorgon ska vi springa.

Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha jag vet ;) men ack så stort jobbigt problem, tur att d inte är sommar än, de e typ den enda nackdelen med sommarn ;) hahahah



fan va ni är hurtiga!!!

2010-05-04 @ 14:18:09
URL: http://sannawohlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är roligare när det är längre :)

2010-05-05 @ 23:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0