stressigt!

Vilken dag, skönt att den äntligen är över.
Hade prov idag, praktiskt i konditori. Gjorde;
  • Operalängd
  • gräddlängd
  • operatårta
  • frukttårta
  • 6 stycken bakelser
Nu är det "bara" 2 olika sorters småkakor, en sockerkaka, ytterliga 8 bakelser och sedan någon bit (större kaka, ex. biskvi/chokladboll). Herregud vad vi stressade och herregud vad fel det blev ibland, när jag skulle skära upp äppelbitar så skar jag mig så vi fick leta efter plåster i 8585849 timmar. Sen tog vaniljkrämen slut precis när vi skulle ha den osv.. Men slutresultaten blev bra, det är huvudsaken =)

Kom hem, jag och Crille drog ut och sprang en runda och sen kolla vi på andra avenyn, sista avsnittet idag. Fan, det är ju nästan sorgligt, rest in peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0