MY

Har absolut inget vettigt att skriva om idag, har varit på praktiken, skitbra & jag trivs verkligen. Människorna är jätteokej och det skrattas för det mesta hela tiden. Har lärt mig mycket nytt, nu är det bara 3 veckor kvar, hoppas på sommarjobb extrajobb eller sommarjobb där sen, skulle vara riktigt roligt faktist.

Efter praktiken åkte jag in till stan där jag mötte Crille, vi köpte med oss mat och åkte hem till honom, vi sov en stund och sen kollade vi på tv, så inte så mycket gjort haha..

Höll på att somna påvägen hem och nu kollar jag på något om utvecklingstörda på ettan, haha vad gulliga.


Old picture alltså, haha
dags att ta nya snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0